افزایش میل جنسی – 5 مورد از مواد غذایی که باعث افزایش میلی جنسی می‌شود + آدامس جنسی چیست؟

آدامس جنسی چیست؟ چگونه با مصرف مواد غذایی باعث افزایش میل جنسی خود شویم؟

یکی از مشکلاتی که اغلب گریبانگیر زوج‌های جوان می‌شود، میل جنسی و مشکلات ناشی از کاهش میل جنسی است.

اما آیا می‌دانید که شما با مصرف مواد غذایی مناسب می‌توانید باعث افزایش میل جنسی خود شوید و این مشکل را به راحتی حل نمایید؟

در حقیقت این باور که برخی غذاها به راحتی می‌توانند عملکرد جنسی شما را تقویت کنند، موضوع جدیدی نیست.

جالب است بدانید که در طول تاریخ، به بسیاری از مواد غذایی، قدرت بهبود رابطه جنسی و مبارزه با مشکلات نعوظ نسبت داده شده است.

در این مقاله از مجله الدر قصد داریم  شما را با تعدادی از مواد غذایی مفید برای افزایش میل جنسی آشنا نماییم.با ما همراه شوید.

1.سیر و افزایش میل جنسی

جالب است بدانید یکی از صیفی‌جاتی گه باعث افزایش میل جنسی در شما می‌شود، سیر است.

در زمان‌های قدیم، راهبان تبتی اگر سیر می‌خوردند، اجازه ورود به صومعه را نداشتند. زیرا سیر باعث افزایش گردش خون در افراد شده و از این طریق باعث نعوذ موفق در افراد می‌شود. راهبان تبتی این موضوع را حرمت شکنی به مکان مقدس می‌دانستند.

2.عسل و ژل رویال و میل جنسی

همان‌طور که در سایر مقالات مجله الدر عنوان کردیم، عسل سرشار از ویتامین‌های B است که به تولید تستسترون در بدن کمک شایانی می‌کند، عسل زمانی که تخمیر می‌شود به نوشیدنی ای به نام مید تبدیل می‌شود.

مردم در قرون وسطی برای افزایش میل جنسی، مید می‌نوشیدند. بعد از عروسی، یک زن و شوهر هر روز به مدت یک ماه  مید می‌نوشیدند به همین دلیل در ایران باستان این ماه به «ماه عسل» معروف است. جالب است بدانید که ژل رویال که غذای مخصوص ملکه زنبورها محسوب می‌شود، تاثیر بسیار شایانی در افزایش میل جنسی در افراد دارد.

در  سال‌های اخیر برند الدر با تولید آدامس‌های ژل رویال و جینسینگ الدر و استفاده از عسل بجای شکر در این آدامس، قدم بزرگی در بهر‌مندی افراد از فواید ژل رویال و فواید جینسینگ برداشته است. شما با مصرف آدامس جنسی الدر از مضرات مربوط به شکر نیز در امان خواهید بود.

3.آیا شکلات باعث افزایش میل جنسی می‌شود؟

جالب است بدانید که  شکلات حاوی «مواد شیمیایی حس خوب» فنیل اتیلامین و سروتونین است.

درخت کاکائو برای اولین بار در جنگل‌های بارانی آمریکای جنوبی یافت شد و برای تمدن‌های مایا بسیار مقدس بود. مونتزوما، حاکم آزتک نیز گفته می‌شود که برای افزایش قوای جنسی خود روزانه 50 لیوان شکلات می‌نوشیده است.

تمامی موارد فوق نشان می‌دهد که مصرف شکلات برای افزایش میل جنسی ریشه تاریخی داشته است.

افزایش میل جنسی

4.مارچوبه و بهبود میل جنسی

در شب عروسی خود، به دامادهای قرن نوزدهم فرانسه یک وعده غذایی حاوی مارچوبه داده می‌شده است. تحقیقات در این زمینه نشان داده است که مارچوبه سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی است که تولید هیستامین های بدن را افزایش می‌دهد. جالب است بدانید که این هیستامین هم برای مردان و هم برای زنان برای رسیدن به ارگاسم و لذت بردن از رابطه جنسی مورد نیاز است.

5.شیرین بیان

به طور معمول از شیرین‌بیان در چین باستان برای تقویت میل جنسی استفاده می‌شده است. در این میان حتی مطالعات امروزی نشان می‌دهد که بوی شیرین بیان به‌راحتی می‌تواند  برانگیختگی جنسی را در فرد ایجاد نماید.

اما آیا این مواد غذایی واقعاً تفاوتی در میل جنسی افراد ایجاد می‌نماید؟

لازم است بدانید که تغییر رژیم غذایی در واقع می‌تواند زندگی جنسی شما را تغییر دهد، به این معنا که می‌تواند از مشکلی مانند اختلال نعوظ جلوگیری و حتی آن را بهبود بخشد. با این حال، این که آیا شکلات، شیرین بیان و سیر برای شما مفید است یا خیر، قابل بحث بوده و به فاکتورهای دیگر سلامتی شما بستگی دارد.

اختلال نعوظ در درجه اول ناشی از همان فرآیندی است که منجر به بیماری‌های قلبی عروقی و مشکلات قلبی می‌شود(ایجاد پلاک در شریان‌های خونی و کاهش جریان خون). در بیشتر موارد، این تغییرات در شریان‌ها در نتیجه یک سبک زندگی ناسالم، به‌ویژه رژیم غذایی سرشار از چربی و شکر رخ می‌دهد. بنابراین اگر می‌خواهید زندگی جنسی خود را بهبود ببخشید، بایستی سالم غذا بخورید.

جالب است بدانید که مصرف غذاهایی که به سلامت قلب و عروق شما کمک می‌کنند، به سادگی می‌توانند عملکرد جنسی سالم را نیز تقویت نمایند..

پس کدام غذاها را باید بخورم؟

پیروی از یک رژیم غذایی سالم سلامت کلی شما را تقویت می‌کند و می تواند به جلوگیری از مشکلات جنسی شما  کمک زیادی کند.

هدف از دریافت پنج واحد میوه و سبزی در روز، تنها به عنوان راهی فوق العاده برای داشتن احساس و ظاهر بهتر نیست، بلکه شما با اجتناب از غذاهای حاوی مقدار زیادی چربی اشباع شده مانند بیکن، فست فود و همچنین بسیاری از غذاهای آماده و پنیر، به سلامت جنسی و افزایش میل جنسی خود کمک شایانی می‌کنید.

به جای این موارد، غذاهایی را انتخاب کنید که سرشار از چربی‌های تک غیراشباع، چربی‌های غیراشباع چندگانه و اسیدهای چرب امگا 3 هستند. این مواد غذایی می‌توانند هر غذایی مانند سالمون، گردو و بادام باشند. پیروی از این توصیه سلامت کلی شما را تا حد زیادی بهبود بخشیده و باعث می‌شود روز به روز احساس بهتری داشته باشید و همچنین به جلوگیری از خطر اختلالات جنسی ناشی از رژیم غذایی ناسالم کمک می‌کند.

امیدواریم این مقاله از مجله الدر به بهبود میل جنسی شما، کمک فراوانی نماید. با ما همراه شوید تا شما را با زندگی سالم آشنا نماییم.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

پست‌های مرتبط

یک پاسخ

  1. HỎI: وانیل همانند استوقودوس،
    رایحه ای آرامش بخش دارد که
    می تواند به کاهش استرس و اضطراب
    کمک کند. آیا می دانستید احساس شادی
    وخوشحالی از مواردی است که هورمون ها مسئول آن هستند.
    سوالاتی که مربوط به مصرف داروتون هستش رو باید از روانپزشک سوال بپرسید.

    اما اگر از میزان مطلوبیت این ماده در بدن مطمئن نیستید، می‌توانید با مراجعه به پزشک و آزمایشگاه دریابید که کمبود ویتامین B دارید یا خیر.
    ​​​​​​​​زمانی که در بدن سروتونین
    کافی وجود ندارد و یا بدن از سروتونین به طور موثر استفاده نمی‌کند، ممکن است فرد، بیشتر مستعد علائم افسردگی و دیگر اختلالات خلقی باشد.
    در حالی که پایین بودن سطح سروتونین می‌تواند مشکلاتی را ایجاد کند، بالا
    بودن مقدار سروتونین نیز می‌تواند
    یک مساله باشد. اگر در مورد علائمی که تجربه می‌کنید نگران
    هستید، با پزشک مشورت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک در خبرنامه الدر

آگاهی از محصولات جدید و اخبار مربوط به الدر

اشتراک‌گذاری